Vadovo gidas. Baziniai sėkmės principai

 

„Nėra sėkmės paslapčių. Sėkmė – tai pasirengimo ir sunkaus mokymosi iš nesėkmių rezultatas.“
Generolas Colin Powell

Tikslai:
Lavinti valstybės ir savivaldybių įstaigų ir įstaigų padalinių vadovų vadybines ir lyderystės kompetencijas, stiprinti jų bendravimo su darbuotojais gebėjimus, siekiant, kad jie gebėtų užtikrinti darbuotojų veiklos kryptingumą, įsitraukimą, motyvaciją ir taip prisidėtų prie įstaigos tikslų  įgyvendinimo.

Ši mokymo programa itin rekomenduojama pradedantiesiems (naujai paskirtiems) vadovams.

Turinys:

I modulis. Pagrindiniai vadovo iššūkiai ir atsakomybės viešojo sektoriaus įstaigoje.
Vadovas šiuolaikinėje viešojo sektoriaus įstaigoje: nauji reikalavimai.

6 vadovo keliai link rezultatų – kurį pasirinkti? (Pagal D. Goleman).
Kaip vadovas gali sukurti motyvuojantį psichologinį klimatą (12 laiptelių link darbuotojų įsitraukimo, veiklos kokybės ir rezultatų).
Vadovo emocinės kompetencijos lavinimas (tyrimai ir geroji patirtis, parodantys vadovo emocinės kompetencijos ryšį su psichologiniu klimatu ir padalinio, įstaigos rezultatais).

II modulis. Vadovavimas: darbuotojų sutelkimas dirbti kokybiškai ir siekti rezultatų. Veiklos tikslų nustatymas ir komunikacija darbuotojams:
Kokie yra teisingai apibrėžtų tikslų, užduočių kriterijai?
Kaip suderinti įstaigos, padalinio ir darbuotojo tikslus?
Kaip „gauti“ darbuotojų įsipareigojimą siekti tikslų?
Ką daryti, jei darbuotojas prieštarauja, neprisiima atsakomybės?

Veiklos organizavimas ir delegavimas:
Kaip teisingai paskirstyti užduotis – ar gali (turi) darbo krūvis būti vienodas visiems?
Kai suderinti vadovo ir darbuotojo lūkesčius dėl darbo kokybės ir rezultatų?
Ką reiškia „įgalinti“?
Kaip vadovas gali padėti darbuotojui pasiekti iškeltus tikslus? Kaip žinoti, kada pagalba yra tikrai reikalinga, o kada manipuliuojama?

Veiklos stebėsena ir grįžtamasis ryšys:
Kaip padaryti, kad stebėsena netaptų perdėta kontrole?
Kaip paskatinti darbuotoją savikritiškai ir teisingai įvertinti savo pasiekimus ir kompetenciją?
Kaip įtaigiai ir korektiškai darbuotojui pristatyti grįžtamąjį ryšį, kaip įveikti jo gynybines reakcijas? „Elgesio“ argumentų galia.
Kaip išsiaiškinti kliūtis, kilusias siekiant tikslų, bei neefektyvios veiklos priežastis?
Kaip paskatinti darbuotoją keistis ir tobulėti?

Seminaro trukmė: 16 akad. val.

Seminaro lektorė:
Dr. Edita Dereškevičiūtė
„Žmogaus studijų centras“, Mokymo padalinio direktorė; „Psichologijos akademija“, Organizacinės psichologijos krypties vadovė. Turi 19 metų mokymo ir organizacijų konsultavimo patirties. Specializacija – personalo valdymo sistemų, kompetencijos modelių, klientų aptarnavimo kokybės sistemų kūrimas ir diegimas, darbuotojų kompetencijos įvertinimas, mokymai (temos – vadovavimas ir lyderystė, strateginis planavimas, veiklos valdymas, žmogiškųjų išteklių valdymas, pokyčių valdymas ir kt.).

Kaina:
695 Lt (Į kainą įskaičiuota: mokymai, išsami metodinė medžiaga, pietūs, kavos pertraukėlės, baigimo pažymėjimai)
* Jei iš įstaigos dalyvauja 2 ir daugiau asmenų, kaina – 645 Lt

Mokymai vyks:
2014 05 21-22, 09.00 – 16.30 val. „Žmogaus studijų centras“ Trakų g. 8 korp. 2a, Vilnius

REGISTRACIJA