Lengvesnis būdas parduoti daugiau. Įtaka pirkėjo sprendimams aktyvuose pardavimuose



Nauda seminaro dalyviams:

– Supras, koks pardavėjo elgesys užtikrina aukštus rezultatus.
– Supras, kaip geriau paskirstyti laiką pardavimo veikloms.
– Išmoks nustatyti kliento poreikius, užduodant specifinius kryptingus klausimus naudojant SPIN pardavimų metodiką.
– Išmoks daryti įtaką kliento sprendimams, parodydamas savo pasiūlymo privalumus.

Seminaro temos:

1. Sėkmės formulė pardavimuose. Kuo skiriasi žvaigždės nuo vidutiniokų?
Kaip elgiasi ir mąsto sėkmingi pardavėjai?
Kaip sėkmingi pardavėjai daro poveikį klientui nuo pirmo kontakto iki sutarties?
Dažnai girdžiu atsakymą „Ne“. Kaip atrasti motyvacijos pardavinėti?

Pardavimų užduotis: „Pardavimų čempionai“.
Užduoties tikslas uždirbti pelno demonstruojant „žvaigždėms“ būdingą elgesį.
Sėkmingų ir nesėkmingų atvejų analizė, išvados apie tai, koks pardavėjo elgesys lemia geriausius rezultatus.

2. Aktyvumas pardavimuose. Kaip parengti ir įgyvendinti gerą pardavimo veiksmų planą?
Kokiems klientas reikalingos mūsų prekės ir paslaugos? Kur ir kaip juos rasti?
Kas yra „pardavimų piltuvėlis“ ir kaip juo pasinaudoti didinant pardavimus?
Dažnai trūksta laiko aktyviems pardavimams. Kokie pardavimų veiksmai svarbiausi ir kiek turėčiau jiems skirti laiko?

Pardavimų planavimo užduotis: „Nuo kontakto iki kontrakto“.
Užduoties tikslas – uždirbti pelno optimaliausiai išnaudojant laiką ir lėšas skirtas klientų paieškai.
Sėkmingų ir nesėkmingų atvejų analizė, išvados apie tai, kaip veiksmų planas lemia rezultatus.

3. Pasiūlymas, kurio neprotinga atsisakyti. Kaip paversti kliento poreikius pardavimais?
Kokius klausimus užduoti klientui, kad geriau suprastume jo poreikius?
Kaip paversti kliento poreikį savo unikaliu pasiūlymu?
Kas yra S.P.I.N. pardavimų metodas ir kaip juo pasinaudoti didinant pardavimus?
Dažnai girdžiu atsakymą „Ne“. Kaip įtakoti klientą priimti reikiamą sprendimą?

Pardavimų užduotis: „S.P.I.N. metodas“.
Užduoties tikslas – atlikti pardavimą tinkamai formuluojant klausimus ir pateikiant pasiūlymą, kurio neprotinga atsisakyti.
Sėkmingų ir nesėkmingų atvejų analizė, išvados apie tai, kokius klausimus verta užduoti klientui ir kaip tinkamai pateikti savo siūlymą.

ĮRANKIAI IŠSINEŠIMUI:
Sėkmingo pardavėjo formulė
Klientų rinkos segmentavimo sistema
„Pardavimų piltuvėlio“ sistema
S.P.I.N. pardavimų metodas

Mokymo metodai:
Mūsų mokymai vykdomi naudojant TPI metodiką (teorija, patyrimas, instrumentai). Programose naudojami efektyviausi mokymo metodai: žinios perteikiamos suprantamai, modeliuojamos ir analizuojamos realios verslo ar žmonių sąveikos situacijos, diskutuojama, atliekamos praktinės užduotys, filmuojama, rekomenduojamos konkrečios priemonės verslui pagerinti, ir kt.

Seminaro trukmė: 8 akad. val.

Seminaro lektorius:
Lauras Balaiša –
tarptautinio verslo bakalauras (Concordia University, Estija), ekonomikos bakalauras (Concordia University, JAV), verslo vadybos magistras (Baltijos Vadybos Institutas, VDU, Lietuva), „Žmogaus studijų centro“ konsultantas. Turi ilgametę konsultavimo rinkodaros ir pardavimų srityse patirtį. Veda mokymus pristatymo ir viešojo kalbėjimo, pardavimo, derybų, įtakos darymo, klientų aptarnavimo, komandos formavimo, laiko valdymo temomis. Stažavosi įvairiose Europos šalyse.

Kaina:
390 Lt (Į kainą įskaičiuota: mokymai, išsami metodinė medžiaga, pietūs, kavos pertraukėlės, baigimo pažymėjimai.)

Mokymai vyks:
2014 05 08, 09.00 – 16.30 val.
„Žmogaus studijų centras“ Trakų g. 8 korp. 2a, Vilnius

 REGISTRACIJA