Atviri mokymai: Atsisveikinimas su darbuotoju. Teisiniai ir psichologiniai aspektai

 

Seminaras skirtas:
Personalo vadovams ir specialistams, padalinių vadovams, kurie turi informuoti darbuotojus apie atleidimą iš darbo.
Seminaro dalyviai išmoks:
Profesionaliai įvykdyti teisines ir etines vadovo prievoles.
Pravesti trumpus, jautrius ir konstruktyvius susitikimus su atleidžiamais darbuotojais.
Sumažinti savo (vadovo) ir atleidžiamo darbuotojo stresą.
Išlaikyti teigiamą organizacijos įvaizdį išeinančių ir pasiliekančių darbuotojų sąmonėje.
Sumažinti neigiamas atleidimo pasekmes verslui.
Užtikrinti pasiliekančių darbuotojų moralę, lojalumą ir efektyvią veiklą.
Seminaro temos:
1. Teisiniai darbuotojų atleidimo aspektai.
Kada ir kokį atsisveikinimo variantą rinktis: darbo sutarties nutraukimą šalių susitarimu ar darbo sutarties nutraukimą darbdavio iniciatyva.
Kaip atleisti darbuotoją nesant jo kaltės – pagrindas, procedūra, atvejo analizė.
Ką reiškia „svarbios priežastys“ siekiant atleisti darbuotoją.
Ką būtina atlikti atleidžiant darbuotoją dėl jo kaltės.
Kokios klaidos dažniausiai pasitaiko atleidžiant darbuotojus ir kaip jų išvengti.
Ką reiškia nekonkuravimo susitarimo galiojimas po darbuotojo atleidimo.

2. Psichologiniai darbuotojų atleidimo aspektai

3. Pokalbis su reorganizacijų laikotarpiu atleidžiamais darbuotojais.
Kaip pasirengti tinkamą informavimo apie atleidimą scenarijų.

Kaip atlikti jautrius ir konstruktyvius pokalbius: ką sakyti ir ko nesakyti pokalbyje dėl atleidimo.
Kaip valdyti atleidžiamų darbuotojų reakcijas: šoką, pyktį, liūdesį.
Kaip sumažinti paties vadovo stresą.

Kaip atsakyti į keblius atleidžiamų darbuotojų klausimus.
Kaip išsaugoti pageidaujamą organizacijos įvaizdį
Kaip užsitikrinti pasiliekančių darbuotojų paramą ir darbingą energiją veikloje.4. Pokalbis su darbuotojais, atleidžiamais dėl prastų rezultatų ar žemos kompetencijos.
Kaip įtikinamai argumentuoti sprendimą atleisti.

Kaip valdyti atleidžiamų darbuotojų prieštaravimus, nesutikimą.
Mokymo metodai
Mūsų mokymai vykdomi naudojant TPI metodiką (teorija, patyrimas, instrumentai). Programose naudojami efektyviausi mokymo metodai: žinios perteikiamos suprantamai, modeliuojamos ir analizuojamos realios verslo ar žmonių sąveikos situacijos, diskutuojama, atliekamos praktinės užduotys, filmuojama, rekomenduojamos konkrečios priemonės verslui pagerinti, ir kt.
 
 Seminaro trukmė: 8 akad. val.
Seminaro lektoriai:
 Dr. Edita Dereškevičiūtė „Žmogaus studijų centras“, Mokymo padalinio direktorė; „Psichologijos akademija“, Organizacinės psichologijos krypties vadovė.
Turi 19 metų mokymo ir organizacijų konsultavimo patirties. Specializacija – personalo valdymo sistemų, kompetencijos modelių, klientų aptarnavimo kokybės sistemų kūrimas ir diegimas, darbuotojų kompetencijos įvertinimas, mokymai (temos – vadovavimas ir lyderystė, strateginis planavimas, veiklos valdymas, žmogiškųjų išteklių valdymas, pokyčių valdymas ir kt.).
Martynas Austys, „Žmogaus studijų centras“, projektų vadovas, teisininkas, profesionalus konsultantas, dėstytojas, specializuojasi darbo teisės srityje.
Turi 7-erių metų konsultavimo ir teisminio atstovavimo patirtį darbo teisinių santykių, valstybės tarnybos teisinių santykių srityse. Dalyvavo kaip specialistas rengiant darbo laiką, darbuotojų atsakomybę reglamentuojančių teisės aktų projektus, svarstant juos Lietuvos Respublikos Seimo komitetuose.
Kaina: 390 Lt (Į kainą įskaičiuota: mokymai, išsami metodinė medžiaga, pietūs, kavos pertraukėlės, baigimo pažymėjimai.)
Mokymai vyks: 2014 05 20, 09.00 val. „Žmogaus studijų centras“ Trakų g. 8 korp. 2a, Vilnius
REGISTRACIJA