Aktyvus pardavimas. Pardavimo psichologija ir individualizavimas

 

VM_pardavimai Dalyviai išmoks:
  • naudotis vartotojų psichologijos ypatumais, kad pasiektų savo tikslus;
  • skaidyti rinką pagal vartotojų poreikius ir kitas savybes;
  • sukurti palankią emocinę atmosferą tarp pardavėjo ir pirkėjo;
  • analizuoti klientus, konkurentus, rasti savo konkurencinių pranašumų;
  • įveikti sekretorės „filtrą“ kalbėdami telefonu;
  • „parduoti“ susitikimą su sprendimus priimančiu asmeniu;
  • greitai ir tiksliai išsiaiškinti kliento poreikius;
  • pateikti neatremiamą pasiūlymą;
  • pristatyti prekę ar paslaugą ir atsakyti į prieštaravimus;
  • sudaryti teigiamą įspūdį susitikimo pabaigoje;
  • kurti vertę po pardavimo;
  • rasti naujų klientų, pasitelkdami jau turimus verslo kontaktus.

Mokymo programos trukmė – 16 akad. val.